maanantai 10. elokuuta 2015

Taas yllätyspaketti

Olen osallistunut muutaman kerran erään ompeluryhmän yllätyspakettiveiviin. Viime viikolla oli taas sellainen. Yllätyspaketti ostettiin Tyyne-Esteriltä. Minun paketissani oli liloja perhosia. Kankaan on suunnitellut Mersia design.
Kangasta oli metrin palanen. Olisin halunnut tehdä siitä mekon, mutta se ei ihan riittänyt minulle Vilma-mekkoon, joten päädyin tekemään lyhythihaisen tunikan. Lähtötilanne oli siis tämä: kangas ja framilon-nauhaa.

 Yhdistelin ensimmäistä kertaa paria lempparikaavaani eli Ruskamekon ja MIWin. Yläosa kainaloihin asti on siis leikattu Ruskamekon mukaan ja siitä alaspäin olen leikannut MIWin mukaan. Hyvä tuli :) Ruskamekko istuu minulle huomattavasti paremmin hartioista kuin MIW, mutta tykkään muuten tuosta MIWistä. Ruskamekko kokoa L ja MIW kokoa M.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti